تبلیغات
بگذار هرچه از دست می رود ،برود آنچه را می خواهم که به التماس نیالوده باشد، !هرچه می خواهد باشد حتی زندگی امام حسین(ع): مرگ با عزت برتر از زندگى با ذلّت است مهارت های زندگی - فواید راه رفتن در بارداری

مهارت های زندگی

على(ع):فرزندم هرگاه قدرت، تو را به ظلم بر زیردستت فرا خواند، قدرت خدا را بر خودت به یادآور.

با سلام دوست عزیزم ... ورود شمارا به وبلاگ مهارت های زندگی خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

به ارتفاعات نروید چون ممکن است ..
ورزش هم برای مادر و هم برای جنین مفید است. مهم ترین ورزش، پیاده روی در هوای آزاد است. راه رفتن باعث تقویت عضلات شکم شده و در ماه های آخر به پایین آمدن سر نوزاد در لگن نیز کمک می کند.

از انجام ورزش های سنگین که خطر افتادن، زمین خوردن و ضربه را برای مادر در پی دارد، باید اجتناب کرد. شنا در بارداری اشکالی ندارد.

ولی بهتر است تحت نظر پزشک خود ورزش کنید. سعی کنید به خودتان فشار نیاورید و قهرمان ورزش شدن را برای بعد از زایمان بگذارید. با فاصله‌ای در حدود 2 ساعت بعد از صرف غذا ورزش را آغاز نمایید، لباس آزاد و راحت بپوشید. قبل از شروع ورزش مثانه خود را خالی کنید.

تمرینات خود را روی سطح صاف و سفت انجام دهید، در هوای گرم ورزش نکنید، به ارتفاعات نروید چون ممکن است با کمبود اکسیژن رو به رو شوید. روی پای خود به مدت طولانی نایستید چون ممکن است پاهایتان ورم کند، آب زیاد بنوشید، ورزش های خشن و پر جنب و جوش را کنار بگذارید چون ممکن است به شکمتان ضربه ای وارد شود و یا مشکلات دیگری برایتان به وجود آید.
 
منبع: جام نیوز


برچسب ها:بارداری و مسایل ان، زنان باردار راه برن، زن حامله قدم زدن، قدم زدن زنان حامله، بارداری و راه رفتن، راه رفتن زن باردار، مسایل بارداری،

[ جمعه 21 تیر 1392 ] [ 12:48 ق.ظ ] [ **A L*I ]

[ نظرات() ]


مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
Online User http://www.ariyaei.com/